ماه من ماهان

ماهان خلبان!

1389/10/25 16:49
نویسنده : مامان ماهان
234 بازدید
اشتراک گذاری

آقا ماهان در حال حاضر علاقه زيادي به خلباني داره و به جز خلباني هيچ كار ديگه اي انجام نمي ده

يك نمونه مكالمه مامان و ماهان:

مامان نقاشي مي كشه و مي گه :ماهان جون حالا نوبت شماست چشم چشم دو ابرو بكش!

ماهان:من نمي كشم

مامان: چرا؟

ماهان: آخه من خلبانم! خلبان چشم چشم دو ابرو نمي كشه!

 

مامان: ماهان اون ليوان رو مي دي به من؟

ماهان : نه مامان من خلبانم،خانوم مهماندار ليوان رو ميده!

مامان:!!! خانوم مهماندار رو از كجا بيارم اينجا!!!

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان احسان
16 شهریور 90 2:01
ماهان جون تولدت مبارک
مامان آنیتا
16 شهریور 90 11:29
سلام تولدت مباااااااارک
شبنم
14 مرداد 92 15:35
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر
عکس فرش
8 شهریور 92 17:13
وبلاگتون زیباست... به وبلاگ من سر بزنید... ماندگارترین هدیه برای دلبندت و کسی که دوستش داری... http://aksfarshkashan.blogfa.com